Eerste stop: Airport Game Lodge - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Natalie Kooij - WaarBenJij.nu Eerste stop: Airport Game Lodge - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Natalie Kooij - WaarBenJij.nu

Eerste stop: Airport Game Lodge

Blijf op de hoogte en volg Natalie

29 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo Zuid-Afrika, daar ben ik weer!

Na het safarifeest was het een dag die begon met een beetje hoofdpijn, een hoop zooi beneden en kriebels in mijn buik. Eindelijk de dag van vertrek!
Mijn ouders, zus en oma zwaaiden me uit op Schiphol, waarna in je eentje achter de douane de reis pas echt begint.

Omdat ik weinig tijd had op Frankfurt om over te stappen gingen we proberen een vlucht eerder te krijgen, en dat was gelukt! Is maar goed ook, want het was een hele wereldreis naar Gate Z66.... Eenmaal daar zag ik wat voor een ENORM vliegtuig daar stond, niet te begrijpen dat ze het van de grond krijgen! Maar boarden ging soepel en voor ik het doorhad waren we al in de lucht.

Enja..dan zit je daar met een schermpje voor je neus met heel veel films, waar onder alle vier de Ice Age films! Genoeg te doen dus haha!
Avondeten werd geserveerd om 00.30, dus net wanneer iedereen daar zin in heeft natuurlijk. Slapen daar komt het niet van in een vliegtuig, maar ik heb in ieder geval mijn schermpje goed gebruikt!

Na een halfuur wachten om uit het vliegtuig te komen duurde ook de passport control een uur. In de aankomsthal was mijn transfer naar het Airport Game Logde, waar ik 1 nachtje blijf, al weg met de andere mensen. Gelukkig is een belletje genoeg om ze meteen terug te laten rijden en was ik vrij snel op bestemming.

Airport Game Lodge is niet zo bijzonder. Ze hebben wat springbokken, blesbokken en.. herten?! (voor dummies: herten zijn dus NIET Afrikaans)
Het heeft een mooie kamer, een tv met Nederland-Mexico en nog veel beter: een fijn bed!

Ik blijf hier vannacht en wordt morgen opgehaald door een ranger van Kololo. Foto's komen later want voor nu is het Weltrusten!

  • 29 Juni 2014 - 21:04

    Zus:

    Slaap lekker Bambi, goede reis naar Kololo morgen!

  • 29 Juni 2014 - 23:57

    Mariel:

    Misschien wel fijn; een lekker dagje chillen voordat je echt aan de bak moet. Succes morgen!

  • 30 Juni 2014 - 19:25

    Carlijn:

    Whaaa!! Je bent nu gewoon in Zuid Afrika zonder mij! Held!! Heel veel plezier daar, dikke kusjekroel <3

  • 30 Juni 2014 - 22:59

    Oma Kooij:

    Ik vind je een held zo eentje hoor! hoop dat je lekker geslapen hebt en dat je goed in Kololo bent aangekomen! Dikke pakkert van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Natalie

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 6912

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 25 September 2014

Kololo Game Reserve, Zuid Afrika

Landen bezocht: