Bijna!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Natalie Kooij - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Natalie Kooij - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Natalie

11 Juni 2014 | Nederland, Zoetermeer

Nog even wachten, laatste spullen halen en alles in een koffer stoppen en dan op naar Zuid Afrika!

Ik ga terug naar Kololo Game reserve (www.kololo.co.za) waar ik eerder de rangercourse gedaan heb met collega's van de Beekse Bergen. Nu ga ik drie maanden terug om de handen uit de mouwen te steken en mee te maken wat het is om daar te werken. Ik zal via deze weg het thuisfront laten weten hoe het daar is en wat ik mee maak!

Ik vertrek op 28 juni vanaf Schiphol om via Frankfurt in Johannesburg aan te komen en kom weer terug via dezelfde weg andersom op 25 september.

Wat ik precies ga doen daar? Uhm..geen idee.. we zien het wel!!
Tot op de party of tot over 3,5 maand! :D

  • 11 Juni 2014 - 18:11

    Anouk:

    Yoo wereldreiziger!

    Supertof dat je het gaat doen. ik ga je volgen!!

    xx Nouks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Natalie

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6899

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 25 September 2014

Kololo Game Reserve, Zuid Afrika

Landen bezocht: